سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استایل های مختلف پسرانه با پوشیدن کاپشن زمستانی

ساعدنیوز:خرید لباس زمستانی برای سنین نوجوان همیشه دشواری‌های خاص خود را دارد. بعضی از خانواده‌ها اعتقاد دارند که باید لباس را یکی دو سایز بزرگتر گرفت به این دلیل که فرزندنشان در سن رشد است و عده‌ای دیگر هم همان سایز دلخواه فرزندشان را تهیه می‌کنند. اما بجز سایز موضوع دیگری که برای استفاده از کاپشن‌های پسرانه مطرح است مدلی متناسب سن آن‌هاست.

خرید لباس زمستانی برای سنین نوجوان همیشه دشواری های خاص خود را دارد. بعضی از خانواده ها اعتقاد دارند که باید لباس را یکی دو سایز بزرگتر گرفت به این دلیل که فرزندنشان در سن رشد است و عده ای دیگر هم همان سایز دلخواه فرزندشان را تهیه می کنند. اما بجز سایز موضوع دیگری که برای استفاده از کاپشن های پسرانه مطرح است مدلی متناسب سن آن هاست.

اگر برای خرید کاپشن پسرانه سری به فروشگاه های آنلاین زده باشید و یا با رعایت پروتکل های بهداشتی، فروشگاه های فیزیکی را جست و جو کرده باشید، از تنوع طرح و رنگ برای کاپشن های پسرانه مطلع هستید. انتخاب از میان انبوه طرح و رنگ می تواند فرایند دشواری باشد اگر مدل ها را نشناسید. کاپشن ها را می توان برای سنین نوجوان و جوان به دو دسته تقسیم کرد. کاپشن های ورزشی و اسپرت و کاپشن هایی برای استفاده روزانه یا همان کژوال.

کاپشن روزانه همانطور که از اسمشان بر می آید لباسی است برای استفاده روزمره، کاپشن هایی که برای طراحی و دوخت تمرکز طراح بر روی الگو و گرمای لباس است که عموما با رنگ های تیره در بازار شناخته می شوند اما در سال های گذشته از رنگ های روشن و شادتر هم برای طراحی کاپشن های روزانه استفاده می شود.

کاپشن های ورزشی و اسپرت اما برای ورزشکاران و کوهنوردان است. این کاپشن ها به طور معمول با سایر لباس های این فصل تفاوت معنا داری دارند. برای این کاپشن ها از آسترهای ضخیم تر استفاده می کنند تا گرمای بیشتری داشته باشد، همچنین تعداد جیب های بیشتر جهت ایجاد امکان حمل و نقل وسایل مورد نیاز در شرایط خاص و از همه مهم تر رنگ هایی که برای این کاپشن ها در نظر گرفته می شود که بیشتر رنگ هایی تند و روشن است مانند نارنجی، قرمز و سبز. اما از این کاپشن ها برای مصارف روزانه هم استفاده می شوند البته با رنگی تیره تر.

تصویر

مهم ترین نکات هنگام خرید کاپشن بچه گانه پسرانه

نوع کاپشن

انتخاب نوع کاپشن همیشه مهم ترین بخش خرید یک لباس مناسب فصل است. باید بدانید که کاپشن را برای مصارف روزانه فرزندتان خریداری می کنید و یا برای استفاده در جایی خاص. خرید کاپشن ورزشی به دلیل جنس با کیفیت تر برای مصارف روزانه شاید توجیحی نداشته باشد. پس قبل از انتخاب لازم است بدانید برای چه مصرفی لباس را خریداری می کنید.

سایز مناسب کاپشن

خرید لباس زمستانی مانند کاپشن پسرانه بچه گانه به دلیل ضخیم بودن گاهی ممکن است باعث شود تا کمتر به خرید با سایز مناسب دقت کنیم. این نکته را هم مد نظر داشته باشید که هر برند و تولید کننده ای استاندارد های مجموعه خود را برای سایز بندی دارد و نمی توان با یک سایز مشخص از هر برندی خرید کرد. همچنین توجه داشته باشید که کاپشن های پسرانه عموما تا زیر زانو را می توانند بپوشانند پس خرید کاپشن با سایز و اندازه مناسب برای فرزندتان را جدی بگیرید.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی دارد. از طریق سایت بانی مد می توانید طیف گسترده ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

تصویر

جنس کاپشن

مطمئن شوید که جنس کاپشن مورد دلخواه فرزندتان باشد. چرم طبیعی، مصنوعی، پشم، کتان و پلی استر. انتخاب کاپشن مناسب با توجه به سن یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه داشت. خرید کاپشن از جنس چرم شاید برای پسر بچه ای که در روزهای برفی یا بارانی علاقه ای به ماندن در خانه ندارد، انتخاب مناسبی نباشد.

دکمه ای یا زیپ دار

نحوه بسته شدن کاپشن هم باید به گونه ای باشد که فرزندتان احساس راحتی بیشتری داشته باشد. برای عده ای خرید کاپشن دکمه دار و برای عده ای خرید کاپشن زیپ دار راحتی بیشتری به همراه دارد.

تصویر

پر جیب یا با تعداد جیب کمتر

عده ای دوست دارند کاپشنی که برای فرزندشان تهیه می کنند تعداد جیب بیشتری داشته باشد و عده ای هم به دنبال کاپشن هایی با جیب کمتر هستند. به طور معمول پسر بچه ها همواره جیب های پری دارند و جیب از موارد پر مصرف برای لباس زمستانی مانند کاپشن است. اما پیشنهاد ما لباسی با تعداد جیب متوسط و معقول است. جیب هایی که به راحتی باز و بسته شوند، با دکمه یا با زیپ. سعی کنید جیب های بدون محافظ را برای بالاپوشی مانند کاپشن انتخاب نکنید.

تصویر

مقاوم در برابر نفوذ آب و سرما

خرید لباس زمستانی برای محافظت از فرزند دلبندتان در برابر سرما است اما بارش برف و باران هم هست. هنگام خرید به سراغ جنسی از کاپشن بروید که علاوه بر سرما در برابر نفوذ باران و برف هم مقاوم باشد.

برای خرید کاپشن پسرانه علاوه بر موارد بالا باید به نکات دیگری هم توجه کرد. مواردی مانند کیفیت زیپ، اگر سراغ کاپشن زیپ دار می روید قبل از خرید حتما کیفیت زیپ را با چند بار امتحان کردن آن آزمایش کنید. بعد از جنس کاپشن، زیپ می تواند عامل تاثیر گذاری برای خرید کاپشن پسرانه باشد. برای خرید کاپشن پسرانه بچگانه به سراغ کاپشن های کلاه دار بروید، ترجیحا بالاپوش هایی که امکان جداسازی کلاه را داشته باشند، می توانند انتخاب بهتری باشند. رنگ و طرح کاپشن پسرانه هم از گزینه های مبتنی بر سلیقه افراد است، اما چون خرید لباس زمستانی برای گروه سنی خاصی هست که احتمالا علاقمند به رنگ های روشن و شاد هستند و طرفدار طرح های فانتزی پس این انتخاب می تواند به عنوان تمرینی برای انتخاب های بزرگ زندگی بر عهده فرزندتان باشد.

منبع: https://saednews.com/fa/post/astail-haye-mkhtlf-psrane-ba-poshidn-kapshn-zmstani