سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ست کردن بوت و نیم بوت مردانه در استایل زمستانی آقایان

خشی از انرژی ما در طول روز صرف این می‌شود که چه لباسی را با چه کفش یا کتی ست کنیم و معمولا هم در نهایت تصمیمی از سر ناچاری می‌گیریم که می‌تواند انتخاب اشتباهی باشد. پس بهتر است قبل از انتخاب بدانیم که چه لباس‌هایی را با چه کفشی می‌توان ست کرد تا هم در زمان و هم در هزینه‌هایمان صرفه جویی کنیم.

نیم بوت از آن دسته از کفش‌هایی است که می‌تواند تیپ و استایل شما را به مقدار قابل توجهی زیباتر کند اما یک حرکت اشتباه در انتخاب رنگ یا مدل می‌تواند باعث شود تا استایل شما زیبایی کافی را نداشته باشد. در سال‌های اخیر نیم بوت‌های مردانه در صدر جدول انتخاب آقایان برای خرید جای داشته است. پس در این مقاله انواع بوت‌ مردانه را همراه با چگونگی ست کردن آن‌ها معرفی می کنیم.

بوت چیست و نیم بوت کدام است؟

به صورت عمومی نیم بوت به کفش‌هایی گفته می‌شود که پا و مچ را شامل می‌شود و از قوزک به بالا را در بر نمی گیرد اما بوت‌ها شامل قسمت وسیع‌تری می‌شود. در فصول سرد سال نیم بوت‌ها طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند. پس اگر طرفدار استایل‌های رسمی یا نیمه رسمی با نیم بوت هستید حتما در کمد لباستان جا برای یک نیم بوت خالی کنید. مورد استفاده از نیم بوت‌ها تنها به تیپ‌های رسمی و نیمه رسمی ختم نمی‌شود و طرفداران تیپ‌های کژوال هم می‌توانند روی نیم بوت حساب ویژه‌ای باز کنند. اگر پیگیر اخبار دنیای مد و فشن باشید، مشاهده کرده‌اید که در سال‌های اخیر اقبال به نیم بوت، آن هم با رنگ خنثی بیشتر شده است، رنگ کرم قهوه‌ای و قهوه‌ای تیره با هر مدل شلواری قابل هماهنگی است و برای ست کردن آن کار دشواری پیش رو ندارید. اما اگر تنوع را هم در دستور کار خود برای یک تیپ جذاب و استایل شخصی قرارداده‌اید می‌توانید از نیم بوت مشکی هم در کمد لباستان یک جفت داشته باشید.

انواع مدل نیم بوت مردانه

نیم بوت اول: کار بوت WORK BOOT

اگر برای فصول سرد سال به دنبال کفشی هستید که در برابر سرما و مهم تر از آن برف و باران استحکام کافی را داشته باشد و با اولین بارش کفشتان از نفوذ آب باران در امان بماند می‌توانید بوت کار WORK BOOT را انتخاب کنید و از کیفیت آن اطمینان لازم را داشته باشید. شاید از نام این بوت اینگونه برداشت شود که تنها مختص و منحصر به فضای کاری است اما باید بگوییم که بر خلاف نمونه‌های اولیه، نسل فعلی این نیم بوت‌ها برای استفاده‌های شهری طراحی شده است و می‌توانید آن را به بهترین شکل با لباس‌های خود ست و هماهنگ کنید.

نیم بوت کار را همه به رنگ قهوه‌ای می‌شناسند و در سال‌های گذشته طرفداران بی شماری پیدا کرده بود. اما می‌توانید این مدل بوت را در بازار با رنگ مشکی یا سایر رنگ ها نیز پیدا کنید. برای ست کردن این نیم بوت هم به سراغ شلوار جین بروید اگر انتخابتان برای طرح و مدل شلوار جین‌تان درست باشد می‌توانید استایلی برازنده و منحصر به فرد داشته باشید. هر چند که با بوت کار توصیه به استفاده از سایر شلوارها نمی‌شود اما در صورتی که انتخاب درست و مناسبی داشته باشید می‌توانید با شلوارهای بجز جین هم از بوت کار استفاه کنید.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

نیم بوت دوم: چلسی CHELSEA BOOT

عموما هنگام خرید کفش یا لباس به دنبال خریدی هستیم تا بتوانیم در موقعیت‌های مختلف با لباس‌های متنوع هماهنگ و ست کنیم. اگر طرفدار نیم بوت هستید و به دنبال نیم بوتی که بتوانید در شرایط متنوع و با لباس‌های مختلف به راحتی ست کنید، نیم بوت چلسی بهترین انتخاب برای شماست. نیم بوتی مینیمال و با فرمی اسلیم فیت و غالبا در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای تیره. با نیم بوت چلسی می‌توانید هم سراغ تیپ و استایل رسمی و نیمه رسمی بروید و هم می‌توانید استایل کژوال را امتحان کنید. پس دستتان برای انتخاب باز است که به دنبال استایلی شخصی و منحصر به فرد هستید این نیم بوت را با شلوار جین مردانه هماهنگ کنید. نیم بوت چلسی این امکان را به شما می‌دهد تا شلوار پارچه و کتان را هم با آن ست کنید. اگر برای محل کارتان انتخابی بجز استایل رسمی ندارید از تیپ مردانه با شلوار پارچه به همراه این بوت استفاده کنید.

نیم بوت چلسی به دلیل استفاده از زیپ و کش در ساختار آن راحتی فوق‌العاده‌ای را به همراه دارد و اگر قرار است در جلسه‌ای رسمی شرکت کنید یا جایی به مدت طولانی حضور داشته باشید، این بوت‌ها انتخاب مناسبی برای شماست.

نیم بوت سوم: کویر یا چوکاس DESERT BOOT OR CHUKKAS

کلارکز همواره به عنوان نامی شناخته شده در عرصه طراحی و دوخت انواع کفش نام پر آوازه‌ای دارد. نیم بوت چوکاس نیز از طراحی‌های این برند شناخته شده است. ناتان کلارکز سال‌ها پیش چکمه‌ای را در بازار قاهره دید و با طراحی دوباره آن نیم بوت کویر را روانه بازار کرد که سال‌های متمادی است این طرح از پرطرفدارترین مدل‌های نیم بوت مردانه است. که میتوانید انواع بوت مردانه جدید و شیک را در اینجا خریداری فرمایید. رنگ قهوه‌ای این مدل بسیار شناخته شده و پر طرفدار است اما اگر به دنبال تکمیل کمد خود با بوتی جدید هستید می‌توانید به سراغ سایر رنگ‌های این مدل بروید. نیم‌بوت کویر بر خلاف نام و ظاهرش بسیار سبک و ایده‌آل است و می‌توانید آن را در فصول بهار و پاییز هم استفاده کنید.

نیم بوت کویر عموما از جنس نبوک یا چرم براق است و اگر به دنبال ستی جذاب برای آن هستید به سراغ ترکیب نام آشنای آن با شلوار جین بروید. اگر اهل پوشیدن کت با جنس چرم هم باشید استایلی کاملا منحصر به فرد خواهید داشت. اگر بوت با رنگی بجز قهوه‌ای دارید، می‌توانید به سراغ ست آن با کتی سرمه‌ای با شلوار کتان بروید. خلاقیت را برای ست کردن لباس هایتان از دست ندهید.

نیم بوت آخر: CAP TOE

اگر تا کنون نیم بوت یا بوت برای استایل‌تان امتحان نکردید و اولین تجربه‌تان است بوت‌های CAP TOE می‌تواند شروع قدرتمندی برای شما باشد. این مدل از نیم بوت‌ها به راحتی با هر شلواری قابل هماهنگی است و می‌توانید استایل شخصی جذابی را با این بوت‌ها امتحان کنید. کفش‌ها دنیای جذابی دارند. می‌توانید با امتحان کردن مدل‌های متفاوت و مختلف به تیپ و استایل دلخواهتان برسید. تنها کافی ست جسارت خارج شدن از محدوده امن خود را داشته باشید.

منبع: https://footofan.com/banimode-set-boot-for-men/